Betalen

Voor het betalen van de order kunt je gebruik maken van de volgende betalingsmogelijkheden:

iDEAL

iDEAL is de meest gebruikte manier van betalen op het internet. Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je betalen met iDEAL.

Creditcard

Je kunt bij ons met creditcard (achterafbetaling) betalen. Wij accepteren MasterCard en Visa.

ShopPay

Je kunt bij ons ook met ShopPay betalen. Betalingen worden dan via het betaalsysteem van Shopify afgehandeld. Indien je beschikt over een ShopPay account, dan hoef je niet steeds al je adresgegevens in te voeren bij elke bestelling. Aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord is dan voldoende.

PayPal

Je kunt bij ons ook met PayPal betalen. Betalingen worden dan via de PayPal website afgehandeld. Je kunt met PayPal betalen tot een bedrag van € 350. Voor deze betaalmethode worden kosten in rekening gebracht, namelijk 0,35 euro + 1,9% van het orderbedrag (exclusief b.t.w.).

Google Pay

Indien je ons bezoekt op een Android apparaat, bieden wij je ook de betaalmethode Google Pay aan. Je moet een betaalkaart gekoppeld hebben aan je Google Pay om af te kunnen rekenen.

Bankoverschrijving

Je schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Na ontvangst van je betaling verzenden wij je bestelling.

Achteraf betalen

Deze vorm van betalen willen wij niet aanbieden uit veiligheid voor klanten en onszelf.

Helaas is het (nog) niet mogelijk om achteraf te betalen.

Is jouw bestelling geannuleerd? Dan wil je het liefst zo snel mogelijk jouw geld teruggestort krijgen. Dat snappen wij bij Beautysense! Daarom zullen wij jouw terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerken.

Het bedrag zal via dezelfde betaalmethode teruggestort worden, zoals je de bestelling hebt geplaatst.

Heb je na 5 werkdagen het bedrag nog niet op je rekening ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.