Garantie

Is het door jou bestelde product defect, beschadigd, bedorven of incompleet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice en voeg, indien mogelijk, per e-mail een foto van het ontvangen product toe. Een defect ontvangen product mag vervolgens aan ons worden geretourneerd.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vind je dit terug in de documentatie bij het product.

Neem in het geval van een garantie/defect contact op met onze klantenservice.

Als je een product hebt teruggestuurd voor garantie en wij treffen geen defect aan, dan sturen wij het product weer aan je terug en brengen wij de retourkosten à € 6,95 in rekening.

Voorkomen is beter dan genezen. Voordat je een aankoop doet voor een cosmetisch product en je hebt een (zeer) gevoelige huid, wees dan extra voorzichtig met het doen van een aankoop van nieuwe producten (die je nooit eerder hebt gebruikt). Controleer de ingrediëntenlijst indien aanwezig en denk goed na of je huid het product kan verdragen. Informeer anders bij een lokale parfumerie naar het product alvorens je een aankoop doet.

Ook kan je informatie inwinnen op de website van de Nederlandse Cosmetica Verenging.

Mocht je, ondanks je zorgvuldige onderzoek, een aankoop hebben gedaan en je hebt na gebruik van een product een allergische reactie ondervonden. Dan kan je het artikel retour sturen. Neem hiervoor contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@beautysense.nl. Schrijf hierin hoelang je het product heft gebruikt en wat de reactie is. Voeg eventueel een foto bij. We reageren binnen 2 dagen op je mail en zullen een oplossing bieden.

Het kan wel eens gebeuren dat een artikel, ondanks onze zorgvuldige manier van inpakken, stuk is gegaan of is gaan lekken. In dat geval kan je dit aan ons melden via de klantenservice. Zorg ervoor dat het ordernummer doorgeeft, dan lossen wij het voor je op.